Co může marketing očekávat od Google+

Vytisknout

Google+ je nová sociální síť společnosti Google. Rex Hammock ze společnosti Hammock Inc. nedávno vypracoval stručnou studii, která novou síť Google+ posuzuje jako marketingovou platformu a sociální síť pro business.

Podle autora by se sociální síť Google+ měla profilovat jako platforma pro vedoucí pracovníky firem. Něco, co se Facebooku nikdy nepovedlo. Pomohou jí funkce jako „Sparks“ a „Hangouts,“ které se dají použít za účelem větší produktivity a efektivity manažerské práce. Kromě pozitiv však zpráva zmiňuje i několik nevýhod Google+, na kterých by programátoři Google měli ještě zapracovat.

Hammockova zpráva má 6 závěrečných bodů:

  1. Google+ bude velmi úspěšný jako business produkt, dokonce i mezi zaměstnanci.

  2. Google+ přiláká dospělé, které neláká Facebook.

  3. Google+ nebude mít velký vliv na Twitter a LinkedIn.

  4. Google+ představuje větší hrozbu pro Facebook než jakákoliv jiná síť. Avšak platí to spíše v oblasti B2B než mezi B2C.

  5. Google+ bude velkým hitem mezi malými podniky.

  6. Google+ má příležitost stát se nejotevřenější sociální sítí, pokud umožní uživatelům používat vlastní identity a ne ty, které vlastní a řídí společnost Google.

-th-

Zdroj: Business Insider - americký portál zaměřený na oblast podnikání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Insider
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace