Co by měl CMO zvládnout v roce 2013?

Většina zákazníků dnes během nákupu přeskakuje či překlikává mezi mobilem, internetem a nabídkou v obchodě. Jak je tedy chytit v tom správném okamžiku, co všechno je třeba pro to udělat? Je to stále těžší. Vliv sociálních sítí roste, s tím však také požadavky na zpracování dat, jejich analýz a využívání dalších mobilních technologií. Co všechno by měli šéfové marketingu udělat, aby jejich oddělení bylo v roce 2013 úspěšné? Pokusit se zvládnou všechna digitální média. Spotřebitelé jich totiž…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace