Český reklamní trh versus světová krize

Vytisknout

Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh? Z vyjádření odborníků, které oslovila ČTK, vyplývá, že ano. Mohla by zpomalit nárůst výdajů firem na reklamu v médiích nebo přimět některé zadavatele k omezení reklamních aktivit. Velkou část investic na českém trhu totiž pokrývají velké mezinárodní společnosti, od nichž se očekává, že budou reagovat na světový vývoj.

Konkrétní podoba projevů krize se ukáže až v následujících měsících. Pravděpodobně zasáhne také do vyjednávání podmínek propříště rok. Neočekává se však, že by to pro český reklamní trh znamenalo katastrofu.

-kk-
Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace