Český reklamní trh bude dále klesat

Vytisknout

Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady čistého objemu investic do mediální reklamy v ČR podle mediální agentury OMD hovoří o tom, že v roce 2010 investice dále klesnou o 14 procent. Dojde tak pouze ke zpomalení, nikoli zastavení propadu. Celkový čistý objem mediální reklamy dosáhne letos 21,5 miliardy korun. V příštím roce to bude pouze 18,5 miliardy korun. Ještě loni přitom činil 28,71 miliardy. Televizní reklama letos klesne o 27 procent, tedy z 11,49…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace