Budoucnost zákaznických průzkumů

Vytisknout

Využíváte při průzkumu trhu stále tradiční focus groups? Pak vězte, že existují novější metody, jak odhalit, co si vaši zákazníci skutečně myslí. Společnosti jako Yahoo nebo Pepsi si již uvědomily, že metody, které dosud používaly, jsou neproduktivní a neefektivní. Daly zelenou moderním objevům ve vědě, technologiích a studiu lidského chování, aby odhalily přirozenější pohled na přání zákazníků.- Internetové panely. Existují společnosti, které vám umožní kontakt se zákazníky prostřednictvím…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace