4 možnosti, jak investovat marketingový rozpočet na konci roku

Vytisknout

V posledním čtvrtletí má marketing snahu investovat zbylý marketingový rozpočet tak, aby splnil své cíle. Nabízíme několik možností, z nichž každá má jiný dopad na prodejní řetězec, a tudíž i na tržby realizované v tomto roce. 1. Veletrhy a konference. Zpravidla nabízí silný efekt, ale je těžké vybrat akci, jejíž návratnost je největší. ROI ze stánku na veletrhu je často nízké, protože většina lidí neuzavírá obchody při prvním setkání. Kvalitní prezentace však zajistí, že se o vás bude mluvit (…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace