13 lekcí WOM marketingu

Word of mouth (WOM) marketing se snaží pracovat s tím, co si lidé o značce nebo produktu říkají a jak se tyto informace šíří. Portál CustomerThink přinesl 13 lekcí WOM marketing u z nejnovější publikace specialisty tohoto oboru, Andyho Sernovitze.  Tady jsou: Etika je na prvním místě. Nejlepší reklamou je spokojený zákazník. Získejte respekt a…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace