10 typických chyb v marketingu

Vytisknout

Na začátku si ujasněte, jak o sobě opravdu chcete dát vědět. Pak připravte plán, ale nečekejte výsledky okamžitě! Portál Business Week přináší přehled chyb, kterých byste se měli vyvarovat. Cílení kampaně na všechny. Zúžením cílové skupiny dosáhnete větší intenzity oslovení. Buďte raději variantou číslo 1 pro 10 % populace, než jednou z …




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace