10 kroků k dobrému produktu

Vytisknout

Investovat velké peníze do marketingu a očekávat, že to prodá váš produkt, je poněkud naivní. Většinou tím docílíte pouze rychlejšího zjištění, že o váš produkt není zájem. Jak tedy vytvořit a prodat dobrý produkt? Žádný univerzální jednoduchý a rychlý postup neexistuje. Přesto se vyplatí dodržovat určité principy, na které upozornil server Forbes.com. 1. Neztrácejte čas přílišnými detaily Nemá smysl zabývat se detailními funkcemi připravovaného produktu nebo složitostmi technologií, které…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace