Zabírají vám sociální média příliš mnoho času?

Cítíte potřebu lépe a efektivněji spravovat účty vaší společnosti na sociálních médiích? Používejte nástroje na spravování obsahu, které umožňují snadno a rychle spravovat hned několik různých účtů a také naplánovat publikování příspěvků i na týdny dopředu. A jaké další tipy, které nám ušetří čas, pro nás připravil web businessknowhow.com? Zde jsou.

Buďte autentičtí

Autentičnost je klíčová charakteristika toho, co lidé očekávají především od malých firem. Nemusíte se dlouze zamýšlet a přemítat nad tím, co na svém účtu zveřejnit. Prostě buďte sami sebou, buďte upřímní a na nic si nehrajte. Když budete poskytovat obsah, který vychází z toho, co vaše firma dělá a jak vypadá vaše každodenní práce, ušetříte čas i peníze.

To, co vás dobře reprezentuje, jsou především vaši zaměstnanci a vaše značka. Na vašem profilu na sociálních médiích by proto mělo být vidět hlavně toto a také vy, jako šéf. Někdy je velmi úspěšná krátká otázka. Když se vám povede dotaz šikovně načasovat a navíc se ptáte na zajímavé téma, dost možná se dostaví větší úspěch než jste čekali. A přitom vás to nebude stát téměř žádný čas. Jen se zeptáte a tu a tam odpovíte, aby konverzace byla obousměrná.

Sociální sítě i na cestách

Nemusíte sedět u počítače, abyste mohli vytvořit kvalitní obsah pro své zákazníky. Můžete a měli byste využít potenciál vašich mobilních zařízení. S pomocí aplikací to bude jednodušší – použijte např. Feedly nebo Hootsuite, vkládání příspěvků bude pro vás snadné i na mobilu. Nebo si můžete uložit vše zajímavé, co při práci na internetu naleznete, a později si to v klidu projít a vybrat to nejlepší pro vaše online publikum.

Občas používejte i obsah vytvořený jinými

Je jasné, že nějaký obsah by měl být původní. Snaha o neustálý přísun vysoce kvalitních příspěvků by však bývá nákladná a vyžaduje mnoho práce. Proto je, především pro malé firmy, dobrou volbou přebírat cizí obsah. Inspirativní videa a příspěvky na blogu můžete vybrat tak, aby co nejlépe sedly vašemu publiku. Je to rychlé – sdílíte link, ke kterému připojíte komentář. Můžete napsat důvod, proč vás to či ono zaujalo, nebo v čem spatřujete přínos. Můžete přidat i svůj názor na dané téma. Když budete fungovat tak trochu jako filtr a nabídnete svým fanouškům to nejzajímavější, co je na webu k mání, nemusíte si tolik lámat hlavu s vytvářením čistě originálního obsahu.

-jk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace