Tipy pro efektivní e-mailový marketing

E-mail je více než jen nástroj pro rozesílatele spamu a elektronické obchody. Uživatelé jsou již většinou dobře seznámeni s rozdíly mezi spamem a legitimní elektronickou poštou komerčního charakteru a začínají e-mail považovat za pozitivní alternativu přímé poštovní reklamy. Výzkumy společnosti Jupiter Research hovoří o tom, že efektivní e-mailová kampaň může přinést devítinásobně větší zisky.- Pozor na spam. Průměrný uživatel internetu obdrží týdně více než 300 e-mailů, z nichž 62 % tvoří spam.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace