Sedmkrát o levné reklamě na Internetu

Vytisknout

Pokud chce firma oslovit uživatele Internetu, potřebuje reklamu. Existuje přitom řada způsobů, jak reklamu vytvářet zadarmo nebo jen s minimálními náklady a přilákat velké množství uživatelů. Článek nabízí sedm jednoduchých tipů:

- Pokud si zakoupíte nějaký produkt a vyhovuje vám, zašlete dané firmě e-mailem poděkování. Dejte jí povolení publikovat váš ohlas na webových stránkách.
- Zúčastňujte se internetových diskusí. Zanechávejte v nich podepsané otázky či komentáře. Některé diskusní skupiny dovolují publikovat i firemní odkazy nebo bannery.
- Navštívíte-li webové stránky, jejichž design vás zaujme, zveřejněte na nich svůj názor a podpis v návštěvní knize.
- Není-li k dispozici návštěvní kniha, napište svou pochvalu e-mailem a opět povolte zveřejnění.
- Budete-li číst dobrý článek nebo elektronický magazín, napište tom editorovi a souhlaste s uveřejněním vašeho příspěvku v dalším čísle.
- Napište elektronickou knihu a ponechte ji zájemcům ke stažení.
- Nabízejte služby ostatním zdarma. Opravujte chyby na jejich stránkách, piště pro ně články, vytvářejte šablony apod.

-kk-

**Datum vydání:** IX/2004
Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Zobrazit přehled článků ze zdroje WebProNews
Štítky: Internet, E-komerce
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace