Řekněte to v newsletteru

Vytisknout

Chcete zůstat v kontaktu se zákazníky a klienty? Řekněte to v newsletteru. E-mailová komunikace je snadná a levná, musí se však řídit určitými pravidly, aby mohla být také efektivní.

- Nikdy nešiřte spam. Rozesílání spamu je neefektivní a negativně ovlivňuje značku. Nekupujte seznamy adres, jejichž majitelé vám nikdy nedali souhlas k zasílání zpráv.

- Vytvořte si e-mailovou strategii. Každý druh marketingu vyžaduje strategii. Ujistěte se, že víte, čeho chcete dosáhnout.

- Upravte zprávy na míru. Kopírovat jinde zveřejněný obsah je snadné, raději však vytvářejte svůj vlastní a na míru svému publiku.

- Přidávejte hodnotu. Příjemci by měli vědět, že když otevřou váš e-mail, mohou očekávat zajímavé zprávy, hodnotné rady, zábavu či slevu.

- Buďte konzistentní. E-maily byste neměli rozesílat sporadicky. Pište každý měsíc nebo čtvrtrok.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace