On-line reklama v Británii předběhla billboardy

Vytisknout

Velká Británie se stala nejrychleji rostoucím evropských trhem v oblasti on-line reklamy. Potvrdil to výzkum společností Internet Advertising Bureau (IAB) a PricewaterhouseCoopers. Za prvních šest měsíců letošního roku zaznamenal tento trh nárůst o 62 procent na 490 milionů liber. Do konce roku se očekává překročení hranice 1 miliardy liber.Podobné výsledky přinesla i studie společnosti Jupiter Research. Velká Británie podle ní těží z úzkého vztahu se Spojenými státy. Marketéři ustupují od…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace