Nové formy komunikace ovlivňují e-mailový marketing

Vytisknout

Rostoucí popularita sociálních sítí a dalších forem komunikace, včetně textových zpráv nebo používání mobilních telefonů, začíná ovlivňovat efektivitu e-mailového marketingu. Potvrdil to například nedávný výzkum společnosti JupiterResearch vUSA.22 procent uživatelů e-mailu vněm uvedlo, že používá webové sociální sítě místo e-mailu. Přibývá také těch, kteří před elektronickou poštou upřednostňují instant messaging, SMS a mobilní telefony. Lidé totiž dostávají tak velký objem e-mailů, že nemohou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace