Nová pravidla e-mailového marketingu

Vytisknout

Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční pravidla e-mailového marketingu k pozvolnému zániku. Firmy, které usilují o dlouhodobý úspěch by se měly řídit novými pravidly. Z historického pohledu bylo například smyslem e-mailového marketingu vyrušit příjemce a zaujmout jeho pozornost, když se věnoval něčemu jinému. Z takového postupu je však již dnešní zákazník znechucen. Marketéři si rychle začínají uvědomovat, že e-mail je nástrojem budování vztahů a předvídání.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace