Nová funkce Google AdWords: Geografické zacílení

Společnost Google Inc. vylepšila svou funkci vyhledávání placených odkazů o zacílení na základě místa, kde se uživatel nachází. Funkce prozatím funguje ve Spojených státech. AdWords Location Targeting umožňuje přiřazovat směrovací čísla ke konkrétním promočním akcím.  Podle toho zacílí na uživatele tu akci, která by mu tou dobou…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace