Několik i-marketingových rad

V rozhovoru pro deník E-Commerce Times vyjádřil Marius Haas, viceprezident pro e-komerci společnosti Hewlett-Packard, názor, že Internet je dnes v mnoha případech prvním místem, kde se zákazníci setkávají s firmami a tudíž hraje významnou roli v procesu získávání zákaznické důvěry. Doporučuje tak firmám, aby se soustředily na on-line reklamní kampaně.Prvním krokem přípravy on-line reklamní kampaně je podle Haase pochopení potřeb rozdílných skupin zákazníků. Pak je třeba začít zkoumat, které…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace