Nejběžnější chyba v komunikaci na sociálních sítích

Zdá se vám, že na Twitteru máte málo následovatelů a na Facebooku málo fanoušků? Zřejmě děláte stejnou chybu, jako většina ostatních: Přistupujete ke komunikaci ze špatné perspektivy! Zkoušíte všechny možné iniciativy, abyste lidem umožnili se s vámi spojit. Ale výsledky jsou nevalné. Čím to tedy je? Shama Kabani, zakladatelka a CEO The Marketing Zen Group a autorka úspěšné publikace o marketingu na sociálních sítích říká, že chyba je již v základní premise, se kterou ke komunikaci na internetu…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace