MySpace zaciluje reklamy malých firem

Vytisknout

Sociální server MySpace se snaží oslovit malé firmy snovou nenákladnou samoobslužnou aplikací pro přímý marketing. Aplikace MyAds umožňuje přímé zacílení na 122 milionů uživatelů serveru po celém světě.Nová služba dává malým firmám možnost vytvářet zacílené marketingové kampaně vceně od 25 do 10000 dolarů. Podnikatelé si mohou vytvářet vlastní bannery, sestavovat cílové publikum na základě demografických údajů a sledovat výkonnost svých kampaní. Kumístění reklamy pomáhá aplikace určit nejlepší…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace