Jak vytvořit dobrý předmět reklamního e-mailu

   Zobrazit dvojjazyčně czechenglish   Vytisknout

Skvěle vytvořený obsah je vám k ničemu, když mu chybí dobrá propagační strategie. Ať už píšete e-mail zákazníkovi nebo se snažíte dostat do médií článek, předmět vaší zprávy je to, co příjemce uvidí jako první a co hraje rozhodující roli. Chcete-li na sebe strnout pozornost, musíte na tvorbě předmětů vašich zpráv zapracovat. Špatný předmět e-mailu totiž může znamenat, že vaše zpráva zůstane nepřečtena. Jak vytvořit poutavý předmět popsal Prdaily.com

1) Stručnost

Předmět vaší zprávy by měl být přiměřeně krátký, jinak odradí hned na začátku. Držte se pravidla nepřekračovat délku deseti slov. Na druhou stranu přehnaně krátký předmět může být vnímán jako laciná návnada nebo prostě jako nedostatečně dokončená práce. Pokud tedy nejste schopni deseti slovy vyjádřit to co potřebujete, můžete přidat pár slov navíc.

2) Informační plnost

Nepřidávejte žádnou omáčku navíc, ale pouze jasné informace. Pokud se obsah vašeho e-mailu věnuje studii, přidejte statistiku z ní. Není potřeba snažit se být vtipný ani přehnaně osobní. Na druhou stranu se nesnažte příjemce utopit v datech, která nejsou dána do souvislostí. Nezapomeňte zdůraznit klíčové poselství vaší zprávy.

3) Zmiňte své kontakty

Reference na vaše předchozí spolupracovníky vám může usnadnit cestu k otevření a přečtení e-mailu. Člověka, který bude pročítat e-maily, taková informace pravděpodobně zaujme. Tato taktika však nemusí fungovat vždy, dotyčný například vaše kontakty nemusí znát.

4) Předveďte se hned na začátku

Jak již bylo řečeno, předmět vaší zprávy je to, co příjemce uvidí jako první. Proto vaše úspěchy naznačte hned v úvodu zprávy. Pokud pracujete s klíčovými daty, použijte slova jako exkluzivní nebo tvrdá data. Rychle tak vyjádříte, co má příjemce od zprávy očekávat.

-ka-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace