Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a marketing a začala se věnovat zcela jiným oborům. V mnoha případech zažili tito lidé vyhoření, internetový marketing už je dále nebavil. Článek se zamýšlí nad příčinami takového vyhoření a snaží se nabídnout rady, jak se mu vyhnout.Jedna z nejčastějších příčin spočívá v tom, že bývalí internetoví marketéři prodávali na síti věci, jimž ve skutečnosti nevěřili. Po určité době se unavili přesvědčováním lidí o něčem, co je…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace