Jak ochránit online pověst firmy

Dobré jméno firmy je aktivem, o které je třeba pečovat. Platí to i v online prostředí. Stejně důležité, jako prezentovat se online, je v dnešní době aktivní řízení online pověsti. Jak jednou řekl Warren Buffet: „Vybudovat si pověst trvá dvacet let, zničit ji 5 minut.“

- Buďte proaktivní. Sledujte, co se o vás na internetu píše a zachycujte negativní informace. Nemělo by se vám stát, že si půl roku nevšimnete negativních příspěvků. Vytvořte si formální postup, který bude zahrnovat pravidelné sledování vyhledávačů.

- Požadujte opravu nepravdivých informací. Zjistíte-li, že o vás napsali něco nepravdivého, požadujte na vydavateli odstranění nebo opravu. Ve většině případů uspějete.

- Pište o své firmě a shromažďujte zpětné odkazy. Pokud se vám nepodaří dosáhnout odstranění negativních příspěvků o vás, je třeba „pohřbít“ je hlouběji do výsledků vyhledávání. Publikujte články se jménem firmy a odkazem na její web v životopisu autora. Jako další zdroje uvádějte ty, které o vás píší pozitivně.

- Najměte odborníky. V případě, že sami na řízení online pověsti nestačíte, oslovte profesionály. V dnešní době je z čeho vybírat a zachování dobrého jména za investici stojí.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace