Jak na zákaznické služby v on-line byznysu

Vytisknout

Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat dojem na zákazníka. Pokud svými stránkami a s nimi spojenými službami neosloví, potenciální zákazník se již nevrátí. Článek proto shrnuje několik doporučení pro zákaznické služby při on-line podnikání.

- Držte se věci. Neodvádějte diskusi se zákazníkem jiným směrem. Odpovídejte na všechny otázky, které vám zákazník zašle.

- Telefonáty nebo e-maily končete diplomaticky. Pamatujte na to, vždy poskytnout zákazníkovi uspokojivé řešení. Zákazník si nejlépe zapamatuje slova, která řeknete nakonec. Nekončete proto hovor nebo e-mail ničím nepříjemným.

- V e-mailech buďte velice zdvořilí. On-line byznys neumožňuje vidět výraz obličeje nebo slyšet tón hlasu. Slova proto musejí všechno vyjádřit sama. Každý e-mail si alespoň třikrát přečtěte, než jej odešlete.

- Zvažte outsourcing zákaznického servisu. Pracovníci v zákaznických službách musejí disponovat trpělivostí a umět dobře jednat s lidmi. Pokud vám tyto kvality chybí, najměte někoho, kdo je má.

- Uznávejte problémy zákazníků a hledejte řešení. Dejte jim najevo, že jejich problému rozumíte a pracujete na nápravě.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Štítky: E-komerce
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace