Jak na kontextovou reklamu

V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně bannery. V současné době však již ztrácejí na efektivitě a do popředí se dostává kontextová reklama, kterou generuje automatický systém na základě obsahu webů. Je to úzce zacílená reklama slibující značné zisky. Nejde však jen o umístění určitého kódu na webové stránky a čekání na přísun peněz. Existuje několik způsobů, jak maximalizovat úspěšnost kontextové reklamy: - Vymezte celkové propojení reklamy s vaší stránkou. -…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace