Jak chytře používat obrázky na sociálních médiích

Vytisknout

Podle nedávného článku Forbesu se chování uživatelů na sociálních médiích v poslední době výrazně proměnilo zatímco v minulosti byli uživatelé orientováni především na text, v současnosti se společně se sociálními weby, jako je Pinterest nebo Instagram začíná orientace posouvat směrem k obrazovým materiálům. V současné době se i společnosti, které se částečně profilují i skrz sociální sítě, snaží tomuto trendu přiblížit vhodným používáním obrázků mnohé z nich však zatím poněkud tápají ve tmě.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace