Internetový marketing: rozděl a panuj

Vytisknout

Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila na problematiku internetového marketingu. Internet užívá na celém světě stále více lidí (celkově přibližně 220 milionů), hodnota těchto uživatelů jako konzumentů reklamy však zdá se upadá. Ze studie však vyplývá, že internetové marketingové publikum je stále velmi ceněnou komoditou pouze je třeba vést jej tím správným směrem.Studie shrnuje postupy, které by měly společnostem pomoci oslovit uživatele celosvětové sítě…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace