Google ruší rozdíl mezi mobilní a desktopovou reklamou

Vytisknout

Pokud si koupíte reklamu na Googlu, může se z vás nyní stát mobilní inzerent. Firma Google totiž oznámila, že svůj hlavní produkt AdWords aktualizovala tak, aby odpovídal současnému světu, kde lidé stále častěji využívají mobilních zařízení. Změna by se měla odehrát přibližně v polovině roku 2013. Nebude již možné využívat kampaně, které fungují pouze na mobilních zařízeních. Vždy bude nutné kombinovat mobilní s desktopem. Výsledky se budou zobrazovat na základě váhy, kterou inzerenti různým…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace