E-mailový marketing si žádá individuální přístup

K různým zákazníkům je třeba přistupovat různě. Zejména v oblasti e-mailového marketingu však firmy často volí jednotný přístup ke všem. Než se proto rozhodnete spustit e-mailovou kampaň, Měli byste vědět, co motivuje jednotlivé zákazníky.- Mluvte se správnými lidmi. Mnoho marketérů dělá zásadní chybu v tom, že nezná vlastí zákazníky a zachází se všemi stejně. Například je třeba zvážit specifický přístup k mužům a ženám, neboť je zřejmé, že neuvažují stejně. Seznam svých zákazníků byste měli…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace