Chcete úspěšnou tiskovou zprávu? Nahrajte ji na web

Tisková zpráva, které si nikdo nevšimne, je nákladné selhání. Potenciální zisky jsou ztraceny a vy ani nemusíte vědět proč. Nespoléhejte se na redakce novin a radši svou tiskovou zprávu nahrajte na web. Využijte svůj blog nebo web. Možná budete zprávu muset trošku přepsat, ale její úspěch se díky malé úpravě může znásobit, tvrdí web business2community.com.

Když nemáte žádné známé mezi vlivnými novináři a jejich šéfy, čelíte vážnému problému. Vaše tiskové zprávy se v časopisech a novinách neobjeví – a to je špatné. Na druhou stranu, dnes můžete zprávu zveřejnit i sami. Nahrajte ji na svůj blog, nebo využijte weby místních novin, kterým se často nedostává dostatek zajímavého obsahu. Pokud to uděláte, stejně ještě nemáte vyhráno. Je třeba zajistit, že zpráva osloví dostatečný počet lidí.

1. Zkuste tiskovou zprávu trochu poupravit

Tisková zpráva musí své publikum oslovit, jinak úspěšná nebude. Když se rozhodnete nahrát ji na web, očekávejte, že vaše publikum bude velmi rozmanité. Proto může být menší úprava textu dobrý nápad. Především pokud jste zprávu původně chtěli dodat jen místním čtenářům, vyvarujte se místních jmen a zmínek o tom, co by čtenářům zdaleka mohlo být neznámé a co by je mohlo zmást. Pokud má totiž vaše téma potenciál oslovit lidi z daleka, byla by škoda tiskovou zprávu neupravit, aspoň malinko. Obvykle je v takovém případě důležité soustředit se na produkt a méně na konkrétní, místní událost, protože ta by oslovila jen čtenáře z blízkého okolí.

2. Zamyslete se nad možností nahrát tiskovou zprávu na váš blog

Ano, poslat digitální podobu vaší tiskové zprávy do místní centrály novin je rychlé. Ale možná že ji ony noviny nedostatečně zpropagují, ba co hůř, možná ji doplní nevhodným obrázkem. Tato rizika jsou minimalizována, když zprávu dáte na svůj vlastní blog. Svou značku si přece sami nepoškodíte... a navíc budete moci zprávu upravovat a doplňovat o odkazy tak, jak si aktuální situace vyžádá. Zpráva tak bude vždy aktuální. Doprovodné obrázky vyberete také tak, aby byly co nejvhodnější. Pokud ale tiskovou zprávu současně nabízíte i novinám, ověřte si, že jejich politika nevyžaduje exkluzivitu. Někdy to tak totiž bývá – a noviny si budou ověřovat, jestli vaše zpráva už není někde jinde.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace