Chcete-li oslovit, buďte osobní

Z e-mailového marketingu se postupem času stala věda. Dnes není možné rozesílat e-maily jen spěšně a očekávat odezvu zákazníků. V nekonečném množství každodenního spamu musí váš e-mail vyčnívat, aby jej někdo otevřel. Důležité je proto být osobní.

Největší pozornost byste měli věnovat vyjádření toho, kdo e-mail odesílá, z jaké adresy a s jakým předmětem. Do políčka „Od“ uveďte vždy své jméno nebo jméno vaší firmy. Pokud jste již se zákazníkem jednali, zůstaňte u svého jména. Jestliže vás nezná osobně, zvolte raději jméno firmy.

E-mailová adresa, z níž zprávu odesíláte, by měla být taková, kterou pravidelně prohlížíte a není zavalená spamem. Můžete také vytvořit speciální adresu pro daný mailing, čímž dáte odpovědím jistou prioritu. Pole „Předmět“ by mělo být stručné a co nejvíce osobní. Specifikujte v něm například jméno osoby, jíž oslovujete. Zpráva s předmětem typu „K rukám Jana Nováka“ má velkou šanci na otevření.

-kk-

Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace