Aby váš e-mail otevřeli a přečetli

Vytisknout

Studie společnosti Doubleclick věnovaná e-mailovému marketingu v roce 2004 přináší zajímavý pohled na to, jak příjemci tuto formu marketingu skutečně vnímají a nabízí několik zásadních rad. Výsledky studie hovoří o tom, že spotřebitelé uznávají relevantní e-mailový marketing a dokonce jej preferují před telemarketingem, nebo přímou poštovní reklamou. - Ujistěte se, že příjemci vašich e-mailů vědí, kdo jste. Většina respondentů otevírá e-mail pouze v případě, že položka od obsahuje známé jméno.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace