HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

7 doporučení pro marketing MSP na Facebooku

Facebook je ideální networkingovou platformou. Právě pro drobné podnikatele může být zajímavá tím, že neobnáší vysoké náklady. Bohužel však úspěch malého podniku vídáme na Facebooku jen zřídka. Podívejme se tedy, co dělat, aby prezentace na Facebooku přinesla své ovoce, a čeho se naopak vyvarovat.

Nejdříve si ujasněte, čeho chcete prostřednictvím Facebooku docílit. Na koho míříte, kolik peněz a času zde investujete?

Poté můžete použít následující rady, aby vaše prezentace byla úspěšná:

  1. V jednoduchosti je síla. Především si uvědomte, že zákazníci vás musí snadno najít. Umístěte proto tlačítka pro nalezení firmy na Facebooku na své webové stránce co nejpřehledněji. Kromě toho nezapomínejte na nástroje, které Facebook nabízí. Nestačí tlačítko „to se mi líbí,“ ale hlavně možnosti sdílení, „subscribe,“ pokud hodláte zasílat pravidelné informace apod.

  2. Facebook plugins. Spousta z nich se může hodit. Např. „visible-to-connection“ umožní nabízet slevové kupony či vzorky nových výrobků pouze těm, kteří jsou připojeni na vaši stránku – tedy fanouškům. Právě to je dobrý způsob, jak takových lidí získat víc.

  3. Fanoušky odměňujte. V první řadě je musíte získat. Pokud ale chcete, aby zde trávili více času, je třeba nabídnout něco navíc. Ideální jsou speciální nabídky určené pouze pro fanoušky (nebo ty, kteří si objednali pravidelné upozornění na nové články, tzv. „subscribe“). Bude-li promo akce zajímavá, fanoušci ji budou sdílet.

  4. Offline promotion Facebookové stránky. Promotion na Facebooku bude fungovat jen s dostatečným počtem fanoušků. Pomocí offline nástrojů tedy upozorněte stávající zákazníky, aby se i oni stali fanoušky.

  5. Vyvarujte se přímého prodeje. To by mohla být ta největší chyba. Facebook je nástroj pro doporučení (WOM), přímý prodej zde obvykle fanoušky odradí.

  6. Pozor na nezajímavé příspěvky. Pravidelně doplňujte informace, ale nezapomínejte, pro koho a kam píšete. Jedině zajímavé příspěvky fanoušky udrží a přesvědčí, aby obsah sdíleli. Stejně tak si dejte pozor na opakování toho, co už jste dříve řekli.

  7. Pozor na porušení všeobecných obchodních podmínek. Ujistěte se, že chápete mechanismy, jak Facebook funguje. Pokud podmínky porušíte, bude stránka zařazena jako nevhodná a veškerá vaše snaha šla v niveč.

-th-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace