6 způsobů, jak získat více čtenářů pro vaše příspěvky

Trávíte hodně času s psaním příspěvků a máte pouze málo čtenářů? Zachytit pozornost ostatních není snadné. Základem je důkladně si po sobě přečíst, co zveřejňujete a opravit případné chyby nebo nepravdivá tvrzení. Pokud ale chcete, aby váš příspěvek byl opravdu čten a sdílen, inspirujte se radami, které zveřejnil Prdaily.com

1) Často publikujte kvalitní obsah

Chcete-li, aby vaše příspěvky byly oblíbené, musíte je publikovat často. To by ale nemělo být na úkor kvality příspěvků. Přiměřeně použijte grafiku, ale hlavně piště zajímavě a inspirativně.

2) Zapojte hostující přispěvatele

Zajímavý hostující přispěvatel vám přinese víc čtenářů a přinese něco nového. Pravděpodobně bude chtít obsah, který vytvořila, sdílet i na svých sítích. To vám také může získat nové čtenáře a fanoušky.

3) Využijte optimalizaci stránek

Ačkoli zabere čas, než se s optimalizací stránek pro vyhledávače (SEO) naučíte pracovat a rovněž publikace článku pak potrvá déle, nemělo by pro vás SEO představovat překážku. Investování trochy času se ve výsledku vyplatí. Budou-li se vaše stránky objevovat na nejvyšších místech, přirozeně získáte více čtenářů. Zjistěte, co funguje právě pro vás a efektivně toho využívejte.

4) Odkazujte s mírou

Relevantní odkaz na jiný článek je určitě užitečný. Odkazovat na něco je proto, abyste na něco odkazovali, je ale špatně. Odkaz musí mít smysl. Nejlepší je vkládat odkazy přímo do textu, ne na konec článku. Počet kliknutí na odkazy na konci článků bývá nižší.

5) Požádejte známé o názor

Pošlete odkaz na váš příspěvek několika přátelům nebo kolegům a požádejte je o zanechání názoru v diskuzi. Obecně své čtenáře nezatěžujte extrémně dlouhými příspěvky. Lepší než jeden dlouhý článek jsou tři menší.

6) Vytvořte skupinu pro sdílení obsahu

Aby se vaše příspěvky dostaly do širšího podvědomí, potřebujete hodně fanoušků na sociálních sítích. Pokud máte pouze pár přátel, zkuste například na Twitteru či LinkedInu založit skupinu dohromady s kolegy nebo přáteli. Sdílejte své příspěvky a získávejte více příspěvků.

-ka-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace