6 tipů pro firemní web

Vytisknout

V dnešní době je důležitější než kdy předtím, aby firma udělala dobrý první dojem v online prostředí. Jsou-li vaše stránky nepřehledné z hlediska navigace či jednoduše nudné, příliš mnoho návštěvníků se k vám pravděpodobně vracet nebude. Článek proto radí, jak maximálně využít firemní webové stránky.

- Pište jasně. K angažování zákazníků máte jen několik vteřin. Chytrý vizuální design sám o sobě nestačí, potřebujete také jednoduchý jazyk.

- Buďte co nejjednodušší. Internet je plný špatných stránek. Udělejte ty své co nejsnadněji použitelné a vybudujete si dlouhodobé vztahy se zákazníky.

- Pracujte na optimalizaci pro vyhledávače. Bez optimalizace pro vyhledávače se připravujete téměř o všechny možnosti přirozené návštěvnosti.

- Ujasněte si, kdo jste. Zbavte se žargonu a obrázků z fotobank. Budujte si osobní online identitu.

- Staňte se mobilními. Úprava stránek pro mobilní zařízení již dnes není něčím navíc, ale nutností.

- Sledujte návštěvnost a zlepšujte se. Redesign stránek by nikdy neměl končit.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace