5 věcí, které by měl obsahovat firemní profil na LinkedInu

   Zobrazit dvojjazyčně czechenglish   Vytisknout

Díky firemnímu profilu na sociální síti LinkedIn máte příležitost prezentovat vaše produkty a služby, hledat nové talenty nebo sdílet důležité informace. Svůj profil byste měli pravidelně aktualizovat a odkazovat na něj z vašeho oficiálního webu. Co všechno je potřeba zahrnout do kvalitního firemního profilu na LinkedInu popsal Forbes.com

1) Přesvědčivé shrnutí

Úvodní stránka firemního profilu by měla obsahovat titulní obrázek, aktualizace nebo odkazy na vaši nabídku. Měli byste také zahrnout stručný popis vaší společnosti, který vás bude vystihovat a potenciálního zákazníka zaujme. Je dobré použít klíčová slova, abyste byli snadno vyhledatelní.

2) Nabídka produktů a služeb

Využijte možnost prodat své produkty nebo služby skrze LinkedIn. Používejte záložku, kde můžete sdílet produkty nebo služby, které nabízíte. Nahrajte obrázky, popisy produktů a odkazy na možnost nákupu. Důležité produkty vaší společnosti umístěte jako první, budou totiž vidět i v postranním panelu na domovské stránce a tím pádem je uvidí nejvíc lidí.

3) Upoutejte pozornost úvodním obrázkem

Obrázek se objeví na začátku vaší stránky. Vyberte proto takový, který upoutá pozornost a přiměje návštěvníky k hlubšímu prozkoumání vaší stránky. Shrnutí činnosti vaší společnosti je až ve spodní části stránky, obrázek by tedy o vás měl mnohé říct. Můžete přidat i pár slov.

4) Informace o kariéře

Přidání informací na stránku věnovanou kariéře ve vaší společnosti je placená služba. LinkedIn je ale skvělé místo pro získávání talentovaných zaměstnanců, proto se nebojte této možnosti využít. Vaše současné zákazníky požádejte o propojení s vaší stránkou. Návštěvníci se díky nim budou moci o vaší firmě dozvědět víc a navazovat s vašimi zaměstnanci spojení.

5) Recenze vaší nabídky

Jedna z nejefektivnějších částí firemních profilů na LinkedInu je možnost přidávání recenzí od ostatních uživatelů. Zahrňte je do vašeho profilu a sdílejte je na vašich webových stránkách. Nečekejte, až se ostatní rozhodnou napsat recenzi a sami je o napsání požádejte.

-ka-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace