5 tipů pro e-mailový marketing v malé firmě

Vytisknout

E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Narůstající objem spamu spolu s firmami, které zneužívají e-maily, výrazně znesnadnil ziskovost této formy marketingu. Článek proto přichází spěti radami, jak správně začít se-mailovým marketingem především vmalých firmách.- Začněte ve správnou dobu. Načasování je zásadní, chcete-li využít e-mail ke zvýšení svých zisků. Vyhněte se zahlcování příjemců objemnými kampaněmi vkritických obdobích, jako jsou dovolené, daňová období nebo…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace