5 rad pro úspěšnější newsletter

Elektronický newsletter může být efektivním nástrojem pro komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky. Řada firem uvažuje, že jej zřídí, ale má s tím problémy. Článek proto přináší pět základních tipů:

- Určete si cílový trh a co pro něj může vás newsletter udělat. Vyberte mu hodný název a nabízejte více informací, než běžně naleznou návštěvníci vašeho webu. Newslettery pak na své webu archivujte a nabídněte ke stažení.

- Neskrývejte své informace. Pokud chcete získat více zájemců o odběr newsletteru, viditelně to zdůrazněte na svých webových stránkách. Řekněte návštěvníkům jasně, co od nich chcete.

- Poskytujte nejlepší informace z vaší oblasti. Lidé jsou dnes díky internetu lépe informovaní než kdy předtím. Váš newsletter by proto měl jít hlouběji v daném oboru. Berte jej jako nástroj, který otevře prostor pro nové nápady na vašem cílovém trhu. Co můžete udělat pro inspiraci čtenářů? S čím jim můžete pomoci? Získejte si jejich důvěru jako zdroj užitečných informací, na který se mohou obracet.

- Buďte aktuální. Neopakujte stále tytéž informace. Zajímejte se také o zpětnou vazbu a stále se přizpůsobujte čtenářům. Zjistěte například, jaký formát jim nejlépe vyhovuje, jaká délka či obsah příspěvků, co nejčastěji otevírají apod.
- Požádejte o reference. Mají vaše informace pro čtenáře hodnotu? Pak je můžete požádat, aby o vás řekli i svým známým.

-kk-

Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace