5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy internetového marketingu, dobře měřitelný. Velkou výhodou placeného vyhledávání (paid search) je vedle jednoduchosti spuštění kampaně právě rychlost získání měřených výsledků (většinou do 24 hodin). Článek shrnuje pět základních poznatků, které plynou z marketingových kampaní využívajících vyhledávače.- Jak mluvit se zákazníkem. V internetové kampani s pomocí vyhledávačů se firma rychle dozví, že její zákazníci hovoří…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace