Základní marketingové chyby malých firem

Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší výrobky nebo služby. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, kterých se v marketingu dopouštějí malé firmy.

- Chybějící plán. Stále se najde řada malých podnikatelů, kteří nevěnují dostatek času vývoji marketingového plánu pro své produkty. Věnujte proto čas tomu, abyste si ujasnili, jak najít zákazníky. Uvědomte si, koho budou vaše produkty zajímat, a teprve poté se rozhodujte, jak tyto lidi oslovit. Neutrácejte peníze za marketing na místech, kde jej vaši zákazníci nikdy neuvidí.

- Reklama na špatných trzích. Když otevíráte tetovací salon, nemá smysl inzerovat v dětských časopisech. Musíte znát své potenciální zákazníky. O tom, jak a kde inzerovat, se nerozhodujte pouze na základě ceny.

- Podřadný marketing. Vše, co váš zákazník uvidí, musí být prvotřídní. Budete-li například nuceni zvolit mezi pronájmem honosné kanceláře s luxusním nábytkem a profesionálním návrhem firemního loga a vytvořením marketingových materiálů, volte druhou možnost.

- Vlastnoruční vytváření marketingových materiálů. Ne každý podnikatel je schopný marketér. Dobře proto zvažte spolupráci s profesionály při výrobě marketingových materiálů.

-kk-
Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace