V marketingu je nejdůležitější správné načasování

Marketingový specialista časopisu Forbes Mike Hensley přináší nejnovější postřehy ze světa marketingu. V době nepřeberného množství komunikačních nástrojů jsou marketéři ve složité situaci, kdy mají vybrat ty nejefektivnější a přitom se vejít do omezených rozpočtů. Načasování akce nabírá na důležitosti. Avšak nejde o tradiční v&…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace