HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Tisková zpráva pro Internet

Internetové tiskové zprávy mají mnoho výhod pro firmy všech velikostí. Čtenáři mohou například jednoduše používat odkazy a zpráva může být veřejnosti vystavena nepřetržitě. Není také omezen počet lidí, který si ji přečte, ani místo, odkud budou. Navíc je Internet efektivnější i z hlediska nákladů. 

Internetové tisková zpráva by měla v první řadě takzvaně vyčnívat z davu – upoutat pozornost a být atraktivní. Pokud bude dané téma nezajímavé pro vaše publikum, nebude vaše zprávy číst. Lidé mají rádi uznání. Zvažte proto nějakou odměnu za přečtení tiskové zprávy, například kupón na slevu. Nebuďte však v tiskových zprávách agresivní.

-kk-
Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Štítky: Public Relations
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace