Správně optimalizovaná tisková zpráva

Vytisknout

V dnešní době má tisková zpráva díky své elektronické formě mnohem více funkcí než v minulosti. Když se připraví správně, zvýší expozici značky, návštěvnost webu a napomůže SEO. Jak toho všeho docílíte? Zkuste následující rady: Používejte internetové odkazy přirozeně umístěné v textu. Nesnažte se v rámci hyperlinku volit klíčová slova jen proto, aby tam byla. Odkaz by měl zapadnout do kontextu zprávy. Nevkládejte příliš mnoho odkazů. Obecně platí přibližně jeden odkaz na 250 slov, dva odkazy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace