Sedm tipů pro marketing ve slábnoucí ekonomice

V problematické ekonomické situaci je třeba hledat nové způsoby efektivního marketingu, návratnosti marketingových investic a měření marketingových rozhodnutí. Článek shrnuje několik strategií, jak přiřadit marketingové investice do lépe fungujících programů, které pomohou firmám při poklesu ekonomiky.

- Lépe zacilte. Investujte do specifických, zacílených médií, kde víte, že vaši stávající a potenciální zákazníci zachytí vaši zprávu.

- Měřte výkonnost. Zbavte se marketingových plánů, jejichž výsledky nelze měřit nebo jsou nejisté. Přesuňte své rozpočty k měřitelným programům.

- Zvažte integraci. Čím více integrované a všeobecně přístupné budou vaše marketingové snahy, tím větší vliv získáte.

- Udržujte frekvenci a konzistentnost. Pravidelná viditelnost na trhu vám zajistí větší znalost vaší firmy mezi potenciálními zákazníky.

- Posouvejte se k úspěchu. Najděte si mediálního partnera, který osloví vaše cílové publikum integrovaným programem.

- Soustřeďte se spíše na kvalitu než kvantitu. Udělejte z kvality klíčový atribut vašich marketingových programů.

- Hledejte podporu mediálních partnerů. Požádejte mediální partnery, aby vám ukázali, jak jejich marketingová řešení pomohou vaší firmě osáhnout výše uvedených cílů.

-kk-

Zdroj: E-commerce Times - Magazín o e-komerci
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace