Reklamu v časopisech vnímají čtenáři maximálně 3,5 vteřiny

Vytisknout

3,45 vteřiny – to je maximální čas, který lidé při čtení časopisů věnují inzerátům. Ukázal to alespoň výzkum agentury Millward Brown pro Unii vydavatelů denního tisku, který hodnotil šest inzerátů v šesti různých časopisech pomocí oční kamery. U běžných článků přitom čtenáři dle tohoto výzkumu sledují obrázky až 23 vteřin.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace