Ó média, média, nechť přiblíží se k firmě

Vytisknout

Důležitou součástí marketingové strategie firmy je přilákání pozitivní pozornosti médií. Kde začít?

- Vytvořte zajímavé sdělení. Novináři dostávají množství tiskových zpráv denně, vybírají však jen ty nezajímavější. Váš produkt pro ně není zajímavý. Zajímavé je to, jak ovlivňujete druhé – jak jste přispěli ke zlepšení životního prostředí, jak se vám podařilo vytvořit nová místa atd.

- Zprávy posílejte často. Podělte se s médii o všechny zajímavé události ve vaší firmě. Nepřehlížejte ani personální změny nebo zajímavé akce, které jste navštívili.

- Vytvořte vlastní press kit. Každá firma by měla mít profesionálně sestavený balíček materiálů pro média. Měla by být schopna rychle a snadno jej odeslat, požádá-li novinář o doplňující informace. Shromažďujte firemní brožury, životopisy manažerů, dosavadní tiskové zprávy, newslettery a další materiály, které vám mohou pomoci v komunikaci s médii.

- Staňte se expertem a důvěryhodným zdrojem. Jako odborníci na své odvětví budete těmi, na koho se budou média obracet. Začněte tím, že budete psát blog, pořádat odborné semináře a nabízet své postřehy vybraným novinářům.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Štítky: Public Relations
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace