Nenákladná publicita

Vytisknout

Získat si pozornost potenciálních zákazníků různými komunikačními kanály je základem úspěchu každé firmy. Článek popisuje některé efektivní a nenákladné cesty, jak využít média pro získání publicity pro vaši firmu.

- Využijte Internet. Slouží jako ideální platforma pro získání publicity, ať už chcete přijít s tradiční reklamou, vyhledávat informace nebo hledat uplatnění na trhu práce. Je to první místo, kam se bude koukat novinář, když bude hledat nějaké téma. Je proto zásadní založit si webové stránky a vytvořit je tak, aby byly dobře vyhledatelné a srozumitelné pro média i klienty.

- Staňte se autorem. Novináři vyhledávají také autory z řad odborníků z praxe, kteří publikují knihy nebo články ze své oblasti. Rozvíjejte proto svou dovednost psát a můžete vytvářet elektronické publikace nebo uveřejňovat odborné články.

- Napište editorovi. Kontaktujte zástupce médií, v nichž byste rádi publikovali. Váš dopis se může dostat na stránky novin a výrazně zlepšit vaši obchodní image.

- Spojte se s novinářem. Místo toho, že budete čekat, až si vás všimne, udělejte první krok. Můžete se přímo obrátit na jakéhokoli novináře. Když se vám líbí články nebo kniha nějakého novináře, kontaktujte jej a začněte budovat váš vztah. Novinářům se většinou nedostává zpětné vazby na jejich práci, když s ní tedy přijdete, budování vztahu bude probíhat lépe.

- Pozvěte mediálního profesionála. Požádejte novináře, aby vás doprovodil na vaše veřejné vystoupení, aby vás viděl „v akci“ a mohl o tom informovat veřejnost.

- Nabízejte služby zdarma. Lidé z médií jsou zvyklí na nabízení různých produktů a služeb zdarma. Když ale vyzkouší váš produkt nebo službu a budou spokojeni, máte větší šanci na publicitu a také reference, které budou šířit ústně.

- Publikujte případové studie. Když máte spokojeného klienta nebo zákazníka, požádejte jej, aby se podělil o své zkušenosti s širším publikem. Může se vám podařit získat i místní noviny, aby publikovaly článek, v němž vystoupí obě strany.

- Poskytujte služby svému okolí. Udělejte něco pro své sousedy, vyčistěte park, uspořádejte běh s výtěžkem na charitu apod. Takové služby veřejnosti mívají velkou publicitu.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace