Nejdřív hodnota, potom cena

Rozhodování o cenách produktů a služeb malých firem není snadné. Podnikatelé se často dopouštějí chyb. Nejčastěji jde o sledování cen konkurentů a vytváření vlastních stejným způsobem. Některé malé firmy dokonce jdou ještě o krok dál a své ceny na základě porovnání s konkurenty snižují. Výsledkem takového postupu je sice slibně vypadající prodej, ale chybějící zisk. Navíc zde není záruka, že prodej bude vypadat stejně dobře i v budoucnosti

Většina lidí vnímá levné produkty jako nekvalitní. Firmy by se proto měly vždy snažit vyčnívat z davu a poskytovat se svými produkty a službami kvalitní hodnoty. Zákazníkům nevadí vyšší cena, dostane-li se jim za ni určitých hodnot.

V interakcích se současnými nebo potenciálními zákazníky byste se neměli soustředit na ceny. Naopak zdůrazňujte nabízené hodnoty. Umožněte jim jasnou představu, co mohou od vás očekávat. Cena je faktorem, který hraje roli až v další fázi.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace