Mobilní reklama se zaměří na vyhledávání

Roční náklady na mobilní vyhledávací reklamu ve světě dosáhnou letos 445 milionů dolarů. Do roku 2013 by měly vzrůst až na 2 miliardy dolarů. Ukázal to výzkum analytické společnosti Juniper Research. Právě vyhledávání bude podle něj hrát klíčovou roli v prostředí mobilní reklamy, i když dosud to byly téměř výhradně SMS.

„Masové rozšíření mobilních telefonů generace 2,5 G a 3 G spolu s větším počtem aplikací umožňujících cílené okamžité měření a pokrývání frekvencí znamená, že zákazníci mohou nyní přijímat personalizovanou reklamu prostřednictvím široké škály mediálních kanálů,“ vysvětluje analytik Juniper Research Windsor Holden.

Celkové náklady na mobilní reklamu by měly vzrůst z letošních 1,3 miliardy dolarů na více než 7,6 miliardy dolarů v roce 2013. Zisky z mobilního vyhledávání by měly dosáhnout 4,8 miliardy dolarů. Nejvíce by se za mobilní marketing mělo utratit na Dálném východě a v Číně, po kterých následuje západní Evropa a USA.

-kk-

Zdroj: vnunet.com - britský portál věnovaný informačním technologiím
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace