Marketingové chyby malých firem

Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů malých firem ale dělá chyby, které jejich byznys negativně ovlivňují. Článek shrnuje nejčastější marketingové chyby malých firem.- Chybějící jasné cíle. Obchody často začínají bez stanovení realistických cílů. To je ale odsuzuje k záhubě. Je proto důležité udělat si seznam firemních cílů s realistickými časovými odhady, nejlépe čtvrtletními. Stejně důležité je seznámit s těmito cíli zaměstnance a směrovat je k nim.-…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace